Személyi asszisztens

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk! Nekünk pedig Rád!

A Generali Biztosító Zrt.

tagvállalata az

Európai Utazási Biztosító Zrt.

Személyi asszisztens

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

Generali Biztosító Zrt. tagvállalata, az Európai Utazási Biztosító Zrt. Magyarország egyetlen utasbiztosításokra szakosodott biztosítója. Biztosítóként kötelességünknek érezzük, hogy…

  • termékeink és szolgáltatásaink mindenkor szakmailag magas színvonalúak, innovatívak legyenek és a lehető legjobb ár-érték aránnyal bírjanak,
  • megtartsuk legfőbb értékeinket, és ügyfeleink számára mindig megbízhatóságot és biztonságot jelentsünk, bárhol is legyenek a világban,
  • részt vállaljunk a belföldi turizmus fejlesztésében a belföldi utaztatás igényeinek megfelelő szolgáltatásainkkal.

Feladataid lesznek

  • A vezető napi munkájának támogatása, klasszikus asszisztensi feladatok ellátása;
  • A vezető munkáját támogató protokolláris tevékenységek szervezése, lebonyolítása, koordinálása, vendégek fogadása;
  • Rendezvények, workshopok szervezése, menedzselése;
  • Külső-belső kommunikáció szervezése, lebonyolítása, a kommunikáció áramlás támogatása a társosztályok között;
  • Beszerzési feladatok ellátása;
  • Közreműködés prezentációk, előterjesztések, tájékoztatók, beszámolók készítésében;
  • Igazgatósági ülések előkészítése, jegyzőkönyvvezetés, igazgatósági határozatok kezelése.

Kit keresünk?

Egy kiváló kommunikációs képességgel, aktív tárgyalási szintű angol nyelvtudással, profi szervezőkészséggel és rendszerben való gondolkodással rendelkező munkatársat keresünk, aki

  • főiskolai/egyetemi diplomával rendelkezik;
  • angol nyelvtudása aktív tárgyalási szintű szóban és írásban egyaránt;
  • 3-5 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalata van;
  • az MS Office programokat (Power Point, Excel, Word) magabiztosan kezeli;
  • kapcsolatorientált, nyitott személyiség;
  • támogató, segítő attitűd jellemzi;
  • erős az együttműködési képessége;
  • munkájában önálló és proaktív
  • belső igénye van a pontos és precíz munkavégzésre;
  • kiválóan tud folyamatokat menedzselni.

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Váci úti székházában (1132 Bp, Váci út 36-38.) fogsz dolgozni;
  • megegyezés szerint home-office lehetőség;
  • ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség;
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár; 
  • ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat; 
  • béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is;
  • biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

Biztosítási,  biztosítói, pénzügyi területen szerezett tapasztalat.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2073
Pozíció pontos megnevezés: Személyi asszisztens
Foglalkoztatás helye: Budapest - Hibrid
Szakterület: Személyi asszisztens
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Személyi asszisztens