Számviteli és riporting szakértő

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Pénzügyi Zárási Területünk tapasztalattal rendelkező

Számviteli és riporting szakértő

munkatársat

keres.

Feladataid lesznek

  • cégcsoportba tartozó biztosítók és leányvállalatok számviteli zárási és riporting feladatainak teljesítése és felügyelete (IFRS és magyar számviteli törvények szerint);
  • kapcsolattartás a könyvvizsgálóval, kötelező adatszolgáltatás, vizsgálatok koordinálása;
  • fejlesztési projektekben való részvétel.

Kit keresünk?

  • Egy kreatív gondolkodású, együttműködő, tanulásra elkötelezett, jó problémamegoldó képességgel rendelkező, eredményorientált és rugalmas szakértő kollégára van szükségünk, aki:
  • gazdasági felsőfokú végzettséggel;
  • minimum 2-3 év szakmai tapasztalattal;
  • középfokú angol nyelvtudással;
  • valamint magas szintű számítástechnikai felhasználói ismeretekkel rendelkezik

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • Iroda - megújult környezetben,  jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító megújult Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.).
  • Rugalmasság - home office lehetőség heti rendszerességgel 2-3 nap (hibrid munkavégzés formájában). Kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Fejlődési lehetőség - belső képzések (We Learn, English week), és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod
  • Sport -és kikapcsolódás -  ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Étkezés - ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - Szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • SAP ismeret;
  • IFRS ismeret;
  • biztosítói számviteli ismeretek és gyakorlat;
  • Excel makró készítés / adatbázis kezelés (SQL)

Egyéb információk

  • 2022.04.04-től cégcsoportunk bevezette a hibrid működést, amely heti 2-3 nap irodai jelenlétet jelent, meghagyva a heti több nap home office lehetőségét, figyelembe véve a munkatársi igényeket.
  • Kiválasztásaink során az interjúkat online és offline módon is tartjuk.
  • Onboarding folyamatunkban belépőink online módon ismerkedhetnek meg jobban cégcsoportunkkal és vezetőinkkel. 
  • A személyes beilleszkedést (az adott járványügyi szabályozások figyelembevételével) heti pár nap irodai jelenléttel, csapatépítő programokkal, közösségi találkozásokkal segítjük.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2038
Pozíció pontos megnevezés: Számviteli és riporting szakértő
Foglalkoztatás helye: Budapest - Hibrid
Szakterület: Könyvelés
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Számviteli és riporting szakértő