Reward szakértő

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Javadalmazási és HR kontrolling területünk

Reward szakértő munkatársat

keres.

Kik vagyunk?

Csatlakozz agilis Reward csapatunkhoz, ahol elkötelezett szakemberekként igazságos és méltányos javadalmazási rendszerek kidolgozásával és működtetésével segítjük vezetőinket. Eszközöket és támogatást biztosítunk munkatársaik elismeréséhez, motiválásához és megtartásához. Szívügyünk a kiemelkedő piaci gyakorlatok azonosítása és alkalmazása, a munkavállalói elismerés támogatása, a munkavállalói élményre való összpontosítás és vállalati kultúránk értékeinek átültetése a javadalmazás minden területére. Összetartó, lendületes csapatként folyamatosan keressük a megújulást, előrelépést, újabb javadalmazási és juttatási eszközök alkalmazását, riporting rendszerünk fejlesztését szolgáló lehetőségeket, melyekkel hozzájárulhatunk munkatársaink és vezetőink elégedettségéhez.

Feladataid lesznek

  • Meglévő javadalmazási rendszerek fejlesztése és működtetése (Bér- és prémium gazdálkodás, béren kívüli juttatások, teljesítménymenedzsment, munkaköri rendszer, stb.)
  • Egyéb, javadalmazáshoz kapcsolódó új folyamatok kialakítása, fejlesztése, szabályozása és bevezetése,
  • Javadalmazási kommunikáció, a munkavállalói ösztönzésre és megtartásra, munkavállalói élmény kialakítására és javítására irányuló intézkedések kidolgozása és irányítása, valamint a változások kezelése,
  • Nemzetközi javadalmazási projektekben és adatszolgáltatásokban való közreműködés,
  • A piaci trendek és a külső környezet figyelemmel kísérése a versenyképesség megőrzése érdekében, a bérezéssel kapcsolatos intézkedések ösztönzése céljából,
  • Az emberi erőforrás folyamatok hatékonyságát leíró mutatók felülvizsgálata, illetve kidolgozása, a rendelkezésre álló adatok elemzése és ezek alapján fejlesztési javaslatok megfogalmazása,
  • Rendszeres és ad hoc, HR adatokra épülő adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése,
  • Szakterülethez kapcsolódó szervezési, elemzési feladatok ellátása, szükséges dokumentációk összeállítása.

Kit keresünk?

Egy olyan proaktív hozzáállású, kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességgel, valamint ügyfélközpontú szemlélettel rendelkező új kollégát keresünk, aki:

  • Legalább 2-3 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik;
  • Gazdasági főiskolai, egyetemi végzettséggel bír;
  • Kompenzációs, juttatási, HR kontrolling területen szerzett jártassága van;
  • Magas szintű MS Office felhasználói ismeretekkel rendelkezik;
  • Aktívan - legalább középfokú szinten - kommunikál angolul;
  • Erős szervezőkészséggel, komplex látásmóddal és rendszerben való gondolkodás képességével rendelkezik, könnyedén kezel összetett kérdéseket;
  • Tud és szeret is csapatban dolgozni;
  • Támogató, segítő attitűddel bír és rugalmasan, hatékonyan, mégis határozottan működik együtt különböző típusú emberekkel;
  • A folyamatokat rutinosan, önállóan koordinálja, megoldásorientált attitűddel rendelkezik; 

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • Iroda - megújult környezetben,  jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító megújult Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.).
  • Rugalmasság - home office lehetőség heti rendszerességgel (hibrid munkavégzés formájában). Kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Fejlődési lehetőség - belső képzések (We Learn, English week), és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod
  • Sport -és kikapcsolódás -  ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Étkezés - ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - Szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Multinacionális nagyvállalati környezetben és/vagy pénzügyi szektorban szerzett tapasztalat;
  • SAP HR modul és/vagy SAP SuccessFactors ismerete;

Egyéb információk

  • 2022.04.04-től cégcsoportunk bevezette a hibrid működést, amely heti 2-3 nap irodai jelenlétet jelent, meghagyva a heti több nap home office lehetőségét, figyelembe véve a munkatársi igényeket.
  • Kiválasztásaink során az interjúkat online és offline módon is tartjuk.
  • Onboarding folyamatunkban belépőink online módon ismerkedhetnek meg jobban cégcsoportunkkal és vezetőinkkel. 
  • A személyes beilleszkedést (az adott járványügyi szabályozások figyelembevételével) heti pár nap irodai jelenléttel, csapatépítő programokkal, közösségi találkozásokkal segítjük.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2075
Pozíció pontos megnevezés: Reward szakértő
Foglalkoztatás helye: Budapest - Hibrid
Szakterület: HR generalista, Specialista
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Reward szakértő