Pénzügyi folyamatszervezési szakértő

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Pénzügyi-, és számvitelszervezési területünk

Pénzügyi folyamatszervezési szakértő

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

Szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgozunk, hogy a Generali pénzügyi folyamatai minél hatékonyabb és egyszerűbb módon szolgálja ki ügyfeleinket, kollégáinkat. Nyitottak vagyunk a piaci újdonságokra és rendületlenül keressük az egyszerű, okos és gyors megoldásokat. Összetartó csapatként kreatív ötleteinkkel ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást.

Feladataid lesznek

  • A biztosító pénzügyi folyamatainak optimalizálása, automatizálása;
  • Információk elemzése és javaslatok kidolgozása a folyamatok optimalizálására;
  • Fejlesztési javaslatok megfogalmazása, egyeztetése az üzleti társosztályokkal;
  • Informatikai fejlesztésekben az üzleti oldal képviselete a pénzügyi folyamatok vonatkozásában, üzleti tesztelések szervezése, végrehajtása;
  • Tervezett változtatások véleményezése pénzügyi szakértői szemmel;
  • Vállalati stratégiai projektekben való aktív közreműködés, a pénzügyi terület képviselete a projektekben;
  • Pénzügyi projektek koordinálása.

Kit keresünk?

Egy kreatív gondolkodású, együttműködő, változásokra nyitott, jó problémamegoldó képességgel rendelkező, eredményorientált és rugalmas szakértő kollégára van szükségünk, aki ellátja a pénzügyi terület product owneri feladatait a vállalati projektekben, és aki rendelkezik:

  • felsőfokú végzettséggel;
  • 8-10 év szakmai tapasztalattal pénzügyi területen;
  • aktív tárgyalóképes angol nyelvtudással;
  • komplex látásmóddal, folyamat-, és rendszerszemlélettel;
  • valamint magas szintű informatikai irányultsággal.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz körút 42-44.).
Rugalmasan oszthatod be az idődet.
Smart working munkavégzés, rendszeres home office lehetőség. Ebben a munkakörben heti 2-3 nap home office.
Biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret.
Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
Béren kívüli juttatási csomagunk több elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.


Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Biztosítói vagy pénzintézeti pénzügyi és számviteli ismeretek és gyakorlat;
  • Folyamat- ,és projektmenedzsment módszerek és eszközök ismerete és alkalmazása.

Egyéb információk

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 1286
Pozíció pontos megnevezés: Pénzügyi folyamatszervezési szakértő
Foglalkoztatás helye: Budapest
Szakterület: Pénzügyi támogatás
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Pénzügyi folyamatszervezési szakértő