Kimenő call center operátor

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

A Generali Biztosító Zrt. leányvállalata a ROAR Kft.

Kimenő call center operátort

keres.

Kik vagyunk?

Szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgozunk, hogy ügyfeleink igényei szerint testreszabott biztosítási megoldásokat kínáljunk számukra. Összetartó csapatként ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást.

A piros nálunk nemcsak egy szín, hanem a személyiségünk is.

Mi a Generalinál abban hiszünk, hogy empátiával, személyes kapcsolattartással és személyre szabott, fenntartható megoldásokkal élethosszig tartó partnerséget kínálhatunk munkatársainknak és ügyfeleinknek egyaránt. Fenntartható hozzáállásunkat olyan szakmai díjakkal is elismerték 2020-ban, mint a HRKOMM Award különdíja, vagy a BCSDH Társadalmi felelősségvállalás díj.

A piros munkatársai és ügyfelei mellett áll egy életen át. A piros mi vagyunk.

Feladataid lesznek

  • Tervszámok (minőségi és mennyiségi mutatók) teljesítése,
  • minőségi kommunikáció,
  • felmerülő problémák kezelése, továbbítása,
  • kapcsolattartás a társterületekkel (Operatív CRM terület),
  • panaszok kezelése,
  • Call center supervisor / vezető utasításainak betartása.

 

Kit keresünk?

Egy olyan önálló, ügyfélorientált, jó problémamegoldó készséggel és értékesítés központú szemlélettel és kiváló kommunikációs képességgel rendelkező munkatársra van szükségünk, aki:

  • felsőfokú végzettséggel vagy érettségivel és hatósági vizsgával rendelkezik,
  • felhasználói szinten stabilan használja az irodai IT alkalmazásokat,
  • fontos számára a precizitás és az eredmény,
  • szívesen dolgozna részmunkaidőben (6 vagy 4 órás napi munkavégzésben), távmunkában.

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • Rugalmasság - részmunkaidőben, távmunkában végezhető feladatok.
  • Fejlődési lehetőség - belső képzések és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.
  • Sport -és kikapcsolódás -  Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • angol nyelvtudás,
  • 10 ujjas vakon gépelés

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2017
Pozíció pontos megnevezés: Kimenő call center operátor
Foglalkoztatás helye: Budapest - Remote
Szakterület: Telefonos ügyfélszolgálat
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: 6 órában
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Kimenő call center operátor