Ingatlankezelési munkatárs

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

 A Generali Biztosító Zrt. leányvállalata

a Generali Ingatlan Kft.

Ingatlankezelési munkatársat

keres.

Feladataid lesznek

  • Fennálló bérleti szerződések kezelése
  • Új szerződések előkészítése, adminisztrációja
  • Nyilvántartások naprakészen tartása
  • Kapcsolat tartás a Generali Biztosító Zrt. különböző szervezeti egységeivel, valamint a Generali és Generali Real Estate nemzetközi PM-FM szervezeteivel
  • Bérlői kintlévőségek folyamatos követése, jelzés a fizetési felszólítások, ügyvédi levelek kiküldése érdekében
  • Adatszolgáltatások, időszakos elemzések, jelentések készítése
  • Szükség esetén helyszíni bejárások, bérleményi területek bemutatása Budapesten és vidéken
  • Átadás-átvételi eljárások helyszíni, személyes intézése
  • A területek kihasználtságának optimalizálása országosan, közreműködés a használaton kívüli budapesti irodaházi ingatlanrészek bérbeadásában, hasznosításra történő előkészítésében

Kit keresünk?

Egy proaktív, jó kommunikációs és szervezőkészséggel rendelkező, ügyfél kapcsolattartásban és adminisztrációban tapasztalt sales szemléletű kollégát keresünk, aki:

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik
  • ingatlan szakmai és költségelemzési  területen több éves releváns tapasztalatot szerzett 
  • aktív angol nyelvtudása van szóban és írásban
  • MS Office alkalmazásokat felhasználói szinten ismeri
  • „B” kategóriás jogosítványa van

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

Iroda - modern vállalati környezetben,  jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Váci úti székházában (1132 Budapest, Váci út 36-38.).

Rugalmasság - hibrid munkavégzés, heti több nap home office lehetőséggel (1-2 nap irodai munkavégzés formájában), sőt a kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.

Fejlődési lehetőség- folyamatosan elérhető belső képzések (We Learn portál, English week), és egyéb számos olyan lehetőségek, ahol bővítheted a szakmai tudásod.

Sport -és kikapcsolódás- ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. Generali Futóklub, TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk is számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és nyáron medencével vár.

Étkezés- ebédszünetben a székházban lévő saját éttermünkben/büfénkben (SZÉP kártya elfogadóhely), vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.

Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.

Tegyünk jót - munkatársként aktív szerepet vállalhatsz a Generali társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • szakirányú felsőfokú végzettség
  • ingatlan értékbecslő, ingatlanközvetítő végzettség/tapasztalat

Egyéb információk

2022.04.04-től cégcsoportunk bevezette a hibrid működést, amely heti 1-2 nap irodai jelenlétet jelent, meghagyva a heti több nap home office lehetőségét, figyelembe véve a munkatársi igényeket.

Kiválasztásaink során az interjúkat online és offline módon is tartjuk.

Onboarding folyamatunkban belépőink online módon ismerkedhetnek meg jobban cégcsoportunkkal és vezetőinkkel.

A személyes beilleszkedést (az adott járványügyi szabályozások figyelembevételével) heti pár nap irodai jelenléttel, csapatépítő programokkal, közösségi találkozásokkal segítjük.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2065
Pozíció pontos megnevezés: Ingatlankezelési munkatárs
Foglalkoztatás helye: Budapest, Váci u. 36-38
Szakterület: Projektmenedzsment - támogatás
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Ingatlankezelési munkatárs