HR adminisztrátor (személyügyi szolgáltatások)

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

HR és Kommunikációs Igazgatóságunk 

Személyügyi Szolgáltatások Teamje

HR adminisztrátort 

(személyügyi szolgáltatások)

keres.

Kik vagyunk?

Elkötelezett szakemberekként igazságos és méltányos javadalmazási rendszerek kidolgozásával és működtetésével segítjük vezetőinket. Eszközöket és támogatást biztosítunk munkatársaik elismeréséhez, motiválásához.
Rendet tartunk a szabályok tengerében, támogatást és biztos alapokat szolgáltatunk ahhoz, hogy vezetőink és munkatársaink a munkajogi megfelelés biztos tudatában végezhessék munkájukat. Összetartó, lendületes csapatként folyamatosan keressük a megújulásra, előrelépésre, újabb juttatási lehetőségekre vonatkozó lehetőségeket, melyekkel hozzájárulhatunk munkatársaink elégedettségéhez.

Feladataid lesznek

  • Személyügyi adminisztráció folyamatának támogatása, 
  • Dokumentum archiválás,
  • Adatok rögzítése SAP rendszerben. 

Kit keresünk?

Egy rendszerető, precíz, nyitott, a HR terület iránt érdeklődő kollégára van szükségünk, aki 

  • legalább középfokú végzettséggel bír, 
  • erőssége a pontosság, 
  • jól tűri a monotonabb feladatokat is, 
  • a bizalmas információkat kiemelt figyelemmel kezeli.

Örömmel várjuk megváltozott munkaképességű, illetve nyugdíjas pályázók jelentkezését is.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Teréz krt.-i székházában (1066 Bp, Teréz krt. 42-44.). 
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség. 
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár. 
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár. 
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat. 
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is. 
  • Biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret. 
  • Rugalmasan oszthatod be az idődet.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • legalább középfokú személyügyi végzettség

  • informatikai alapismeretek és alkalmazási rendszerek (MS Office /Excel/Word,) használata

  • az SAP HR rendszer felhasználói szintű ismerete

  • személyügyi dokumentumok kezelésében szerzett korábbi tapasztalat

Ami a pályázathoz szükséges

Jelentkezésedhez küldd el nekünk jövedelemigénnyel megjelölt szakmai önéletrajzodat. 

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 1018
Pozíció pontos megnevezés: HR adminisztrátor (személyügyi szolgáltatások)
Foglalkoztatás helye: 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
Szakterület: HR adminisztráció
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: HR adminisztrátor (személyügyi szolgáltatások)