Folyamatfejlesztési szakértő

Generali Biztosító Zrt.
Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.
Szükség van ránk!
Nekünk pedig Rád!
Folyamat-, és projektmenedzsment területünk
Folyamatfejlesztési szakértő
(1 éves határozott időre)
munkatársat keres.

Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Kik vagyunk?

Szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgozunk, hogy a Generali folyamatai minél hatékonyabb és egyszerűbb módon szolgálja ki ügyfeleinket, kollégáinkat. Nyitottak vagyunk a piaci újdonságokra és rendületlenül keressük az egyszerű, okos és gyors megoldásokat. Összetartó csapatként kreatív ötleteinkkel ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást.

Feladataid lesznek

  • Üzleti tevékenységhez kapcsolódó folyamatok felügyelete, felmerült fejlesztési igények összegyűjtése, szintetizálása, követelmények megfogalmazása az informatikai terület részére;
  • Folyamatok kidolgozásakor az érintett szakterületekkel való hatékony konzultáció és együttműködés;
  • Vállalati stratégiai projektekben való aktív közreműködés;
  • Új termék bevezetésével párhuzamosan az üzleti folyamatok kidolgozása, specifikációk elkészítése, tesztelése;
  • Új folyamat bevezetésekor a folyamat intenzív ellenőrzése, javítása;
  • Meglévő üzleti folyamatok újragondolása, optimalizálása, az ezekhez kapcsolódó fejlesztések specifikációjának elkészítése, tesztelése;
  • Rendszeresen jelentkező, a változó ügyfél igényeknek megfelelő támogató folyamatok ellenőrzése, nyomon követése;
  • Követelményspecifikációk vagy User storyk elkészítése;
  • Sikeres folyamattesztek végrehajtása;
  • Új folyamatok sikeres bevezetése, élesítés;
  • Dokumentum menedzsment feladatok ellátása: monitoring, ellenőrzés és riporting;
  • Nagygépes és egyedi dokumentumok előállításában részt vevő IT alkalmazások, szerepkörök és kapcsolatok feltérképezése és felügyelete;
  • Archiváló rendszerek, szabályozások és folyamatok ismerete, támogatása, fejlesztése;
  • Nyomdai folyamatok menedzselése, fejlesztése és kezelése.

Kit keresünk?

Egy proaktív, jó kommunikációs képességgel és jó szervezőkészséggel rendelkező, csapatjátékos kollégát keresünk, aki:

  • Proaktív és nyitott személyiség;
  • Gyorsan tanul;
  • Egyedül és csapatban is hatékonyan dolgozik;
  • Erős kommunikációs készségével könnyen teremt kapcsolatot;
  • Keresi a lehetőséget az újításokra;
  • Bírja a monotonitást is;
  • Rendelkezik felsőfokú végzettséggel;
  • Középfokú angol nyelvtudással bír;
  • Jól ismeri és kezeli az MS Office alkalmazásokat;
  • Valamint, akit érdekelnek az üzleti folyamatok, és szívesen dolgozna azok bevezetésén, optimalizálásán, javításán.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

A járvány ideje alatt home office lehetőség.

Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.). 
Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség. 
Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár. 
Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár. 
Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat. 
Béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is. 
Biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret. 
Rugalmasan oszthatod be az idődet.
Home office lehetőség heti rendszerességgel.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Gyakorlat üzleti folyamatokhoz kapcsolódó (IT) fejlesztéseken, projekteken;
  • Nagyvállalati környezetben szerzett gyakornoki tapasztalat.

Egyéb információk

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 1335
Pozíció pontos megnevezés: Folyamatfejlesztési szakértő
Foglalkoztatás helye: Budapest
Szakterület: Elemzés
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Folyamatfejlesztési szakértő