Értékesítési asszisztens

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Tiszántúli értékesítési területünk,

debreceni munkavégzési hellyel 

Értékesítési asszisztens

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

Elszánt, összetartó csapatként azon dolgozunk, hogy back-office területen támogatva a vezetők és tanácsadók munkáját, ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

Feladataid lesznek

  • Ügynökségvezetők és a tanácsadók napi munkájának támogatása,
  • az ügynökségek adminisztrációs feladatainak elvégzése,
  • nyilvántartási és statisztikai rendszerek napi használata.

Kit keresünk?

Egy támogató, együttműködő és pozitív hozzáállású, empatikus személyiséggel rendelkező asszisztensre van szükségünk, aki:

  • legalább középfokú végzettségű,
  • magas szinten ismeri és használja a MS Office rendszert,
  • nem idegen számára az internet használata,
  • van tapasztalata adminisztratív munkakörben,
  • képes önálló munkavégzésre, folyamatok menedzselésére,
  • nyitott új ismeretek befogadására.

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • Iroda - jól megközelíthető, központi helyen, a Generali Biztosító Piac utcai székházában (4025 Debrecen, Piac utca 49-51.).
  • Rugalmasság - hibrid munkavégzés, heti 1-2 nap home office lehetőséggel.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - munkatársként aktív szerepet vállalhatsz a Generali társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Biztosítási területen szerzett adminisztratív vagy tanácsadói tapasztalat. 

Egyéb információk

Lehetőséget adunk hibrid munkavégzésre, heti 1-2 nap home office-t biztosítunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat személyesen és online tartjuk.

Onboarding folyamatunkat teljesen átalakítottuk, új belépőink online ismerkedhetnek meg jobban cégcsoportunkkal és vezetőinkkel, saját területükön pedig a hibrid munkavégzésnek köszönhetően igény esetén személyesen is tudnak tanulni az irodai környezetben.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2028
Pozíció pontos megnevezés: Értékesítési asszisztens
Foglalkoztatás helye: Debrecen, Piac utca 49-51.
Szakterület: Szakmai asszisztens
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Értékesítési asszisztens