Call center operátor

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Contact Centerünk

CALL CENTER OPERÁTORT

keres.

Kik vagyunk?

Szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgozunk, hogy az ügyfeleink igényei szerint, testreszabott biztosítási megoldásokat kínáljunk számukra. Call Centerünkben ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást. Jelentkezz hozzánk és tegyünk együtt az ügyfélélményért!

A piros munkatársai és ügyfelei mellett áll egy életen át. A piros mi vagyunk.

A Generalinál a megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásával elsődleges célunk olyan befogadó és támogató munkahellyé válni, amellyel a világot gazdagabbá tehetjük és ahol az emberek kiaknázhatják a bennük rejlő potenciált. Hiszünk abban, hogy a sokszínűség és összetettség kulcs egy olyan felelősségteljes kultúra kialakításához, ahol hosszú távú értéket teremtünk munkatársainknak és ügyfeleinknek egyaránt.

Feladataid lesznek

  • biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása,
  • szerződések értékesítése,
  • biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása.

Kit keresünk?

Egy olyan önálló, ügyfélorientált, jó problémamegoldó készséggel és értékesítés központú szemlélettel és kiváló kommunikációs képességgel rendelkező munkatársra van szükségünk, aki:

  • érettségivel vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezik,
  • felhasználói szinten stabilan használja az irodai IT alkalmazásokat,
  • fontos számára a precizitás és az eredmény,
  • szívesen dolgozna részmunkaidőben, távmunkában,
  • a pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

Rugalmasság - nekünk fontos, hogy a munkahelyed egyensúlyban legyen a magánéleteddel, ezt igyekszünk a 6 órás (táv)munkavégzéssel elősegíteni. A remote munkavégzéshez minden technikai hátteret, online tanulási segítséget és mentorálást megadunk. Kiválasztásaink során már az interjúkat is online tartjuk.

Fejlődési lehetőség - belső képzések (We Learn, English week), és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.

Sport -és kikapcsolódás - Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.

Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.

Tegyünk jót - Szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • angol vagy német nyelvtudás,
  • 10 ujjas vakon gépelés,
  • call centerben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat.

Egyéb információk

Csatlakozz a Generali Call Center csapatához! Mi hiszünk abban, hogy nincs hozzád fogható, hiszen Te értesz legjobban az ügyfeleink nyelvén! Empátiával, személyes kapcsolattartással és személyre szabott, fenntartható megoldásokkal élethosszig tartó partnerséget kínálhatunk munkatársainknak és ügyfeleinknek egyaránt.

A piros nálunk nemcsak egy szín, hanem a személyiségünk is.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2080
Pozíció pontos megnevezés: Call center operátor
Foglalkoztatás helye: Miskolc
Szakterület: Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: 6 órában
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Call center operátor