Business Analyst Team Leader
Generali Biztosító Zrt.
Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.
Szükség van ránk!
Nekünk pedig Rád!
Folyamat-, és projektmenedzsment területünk
Business Analyst Team Leader
munkatársat keres.
Kik vagyunk?
A Folyamat-, és projektmenedzsment területen szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgozunk, hogy üzleti és belső folyamatainkat, stratégiai projektjeinket teljes körűen támogassuk, azok az üzleti területek legnagyobb megelégedettségére valósuljanak meg. Generali folyamatai minél hatékonyabb és egyszerűbb módon szolgálja ki ügyfeleinket, kollégáinkat. Összetartó csapatként ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást, és kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatos tanulásra, személyes fejlődésre.
Feladataid lesznek
- 5 fős csapat (folyamatfejlesztési szakértők) szakmai irányítása;
- Kritikus üzleti tevékenységek, folyamatok felügyelete, felmerült igények összegyűjtése, szintetizálása, üzletileg kritikus folyamatokhoz kapcsolódó követelmények megfogalmazása az informatika részére;
- Vállalati stratégiai projektekben való közreműködés;
- Új folyamat bevezetésekor a folyamat intenzív ellenőrzése, szükség esetén utólagos javítása;
- Szoros együttműködés a fejlesztési folyamatokban résztvevő IT és üzleti területekkel;
- Szakmailag közös jó megoldás megtalálása;
- Az üzleti területek által tervezett változások/fejlesztések „challengelése”;
- Javaslatok tétele a fejlesztési irányokra, megvalósulásuk támogatása;
- Alkalmazások, folyamatok egyszerűsítése, egységes megoldások bevezetése;
- Új folyamatok sikeres bevezetése, élesítése;
- A folyamatcsoport napi feladatainak felügyelete, koordinálása, határidők vállalása és azok sikeres teljesítése;
- A folyamatfejlesztők napi munkájának irányítása, feladatok kiosztása, főként üzleti szakértőkkel, folyamatfelelősökkel és vezetőkkel történő kapcsolattartáson keresztül;
- Követelményspecifikációk, user storyk, folyamatábrák, folyamatdokumentációk határidőre történő elkészültének figyelése és biztosítása;
- A terület vezetőjének a munkájának támogatása, kijelölt esetekben helyettesítése;
- Egyéb operatív, valamint a terület vezetője által kijelölt feladatok elvégzése.
Kit keresünk?
Egy proaktív, jó kommunikációs képességgel és jó szervezőkészséggel rendelkező, csapatjátékos szenior szakértő kollégára van szükségünk, aki:
- Koordinált már üzleti folyamatokhoz kapcsolódó fejlesztéseket, projekteket;
- IT fejlesztésekben gyakorlattal rendelkezik, és végzett folyamatfejlesztői, BA munkát a gyakorlatban is;
- Ismer folyamatfejlesztési módszertanokat (agilis, vízesés) és eszközöket;
- Felsőfokú végzettséggel rendelkezik;
- Aktívan kommunikál angolul üzleti környezetben;
- Szereti a kihívásokat, és ki tud állni magáért, valamint a csapatáért;
- Szeret emberekkel dolgozni, és a racionális tényekre éppúgy támaszkodik, mint a munkatársakra;
- Valamint akit érdekelnek az üzleti folyamatok, és szívesen dolgozna azok bevezetésén, optimalizálásán, javításán.
Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk
- Iroda - megújult környezetben, jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító megújult Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.).
- Rugalmasság - home office lehetőség heti rendszerességgel 2-3 nap (hibrid munkavégzés formájában). Kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.
- Fejlődési lehetőség- belső képzések (We Learn, English week), és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.
- Sport -és kikapcsolódás- ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
- Étkezés- ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
- Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
- Tegyünk jót - Szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.
Pozíció betöltése során előnyt jelent
- Nagyvállalati környezetben szerzett gyakorlat;
- Pénzintézeti/biztosítói releváns szakmai háttér;
- SQL ismeretek;
- Üzleti folyamatkezelő ismerete;
- Salesforce ismeret;
- Scrum módszertani tudás;
- Szakmai témában végzett koordinációs tevékenység, csapatirányítás.
Egyéb információk
Cégcsoportunk munkatársainak jelentős része jelenleg is otthon látja el feladatait, a visszatérést hibrid munkavégzés formájában valósítottuk meg, és az otthoni munkaállomás kialakításához eszközt és segítséget adunk.
Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.
Onboarding folyamatunkat teljesen átalakítottuk, új belépőink online ismerkedhetnek meg jobban cégcsoportunkkal és vezetőinkkel, saját területükön pedig a hibrid munkavégzésnek köszönhetően igény esetén személyesen is tudnak tanulni az irodai környezetben.
Pozíció adatai
Pozíció azonosító:
|
2072 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Business Analyst Team Leader |
Foglalkoztatás helye: |
Budapest - Hibrid |
Szakterület: |
Üzleti elemző |
Szerződés típusa: |
Határozatlan |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Business Analyst Team Leader