Business Analyst

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Folyamat-, és projektmenedzsment területünk

Business Analyst 

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

A Folyamat-, és projektmenedzsment területen szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgozunk, hogy üzleti és belső folyamatainkat, stratégiai projektjeinket teljes körűen támogassuk, azok az üzleti területek legnagyobb megelégedettségére valósuljanak meg. Összetartó csapatként ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást, és kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatos tanulásra, személyes fejlődésre.

A Generalinál a megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásával elsődleges célunk olyan befogadó és támogató munkahellyé válni, amellyel a világot gazdagabbá tehetjük és ahol az emberek kiaknázhatják a bennük rejlő potenciált. Hiszünk abban, hogy a sokszínűség és összetettség kulcs egy olyan felelősségteljes kultúra kialakításához, ahol hosszú távú értéket teremtünk munkatársainknak és ügyfeleinknek egyaránt.

Feladataid lesznek

Üzleti tevékenységhez kapcsolódó folyamatok felügyelete, felmerült fejlesztési igények összegyűjtése, szintetizálása, követelmények megfogalmazása az informatikai terület részére

 Folyamatok kidolgozásakor az érintett szakterületekkel való hatékony konzultáció és együttműködés

Vállalati stratégiai projektekben való aktív közreműködés

Új termék bevezetésével párhuzamosan az üzleti folyamatok kidolgozása, specifikációk elkészítése, tesztelése

Új folyamat bevezetésekor a folyamat intenzív ellenőrzése, javítása

Meglévő üzleti folyamatok újragondolása, optimalizálása, az ezekhez kapcsolódó fejlesztések specifikációjának elkészítése, tesztelése

Rendszeresen jelentkező, a változó ügyfél igényeknek megfelelő támogató folyamatok ellenőrzése, nyomon követése

Követelményspecifikációk vagy User storyk elkészítése

Sikeres folyamattesztek végrehajtása

Új folyamatok sikeres bevezetése, élesítés

Kit keresünk?

Egy erős kommunikációs képességgel rendelkező, proaktív és nyitott, mellette pedig elemző gondolkodású kollégát keresünk, aki:

· Felsőfokú végzettséggel rendelkezik

· Gyakorlati tapasztalata van (3-5 év) üzleti folyamatokhoz kapcsolódó (IT) fejlesztéseken, projekteken

· Alapszintű SQL ismeretekkel rendelkezik

· Aktív angol nyelvtudással kommunikál (legalább középfok szinten)

· Gyors tanulási hajlandóság és készség jellemzi

· Hatékony a munkavégzése csapatban és önállóan egyaránt

· Kapcsolatteremtő képességgel bír

· Innovatív szemlélete van

· MS Office alkalmazásokat magabiztosan használja

· Üzleti folyamatok iránt érdeklődik, optimalizálásra törekszik

· A pozícióra megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

Iroda - megújult környezetben, jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító megújult Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.).

Rugalmasság - home office lehetőség heti rendszerességgel 2-3 nap (hibrid munkavégzés formájában). Kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.

Fejlődési lehetőség- belső képzések (We Learn, English week), és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.

Sport -és kikapcsolódás- ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.

Étkezés- ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.

Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.

Tegyünk jót - Szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Egyéb információk

Cégcsoportunk munkatársainak jelentős része jelenleg is otthon látja el feladatait, a visszatérést hibrid munkavégzés formájában valósítottuk meg, és az otthoni munkaállomás kialakításához eszközt és segítséget adunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Onboarding folyamatunkat teljesen átalakítottuk, új belépőink online ismerkedhetnek meg jobban cégcsoportunkkal és vezetőinkkel, saját területükön pedig a hibrid munkavégzésnek köszönhetően igény esetén személyesen is tudnak tanulni az irodai környezetben.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2143
Pozíció pontos megnevezés: Business Analyst
Foglalkoztatás helye: Budapest - Hibrid
Szakterület: Elemzés
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Business Analyst