Business Analyst

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Folyamat-, és projektmenedzsment területünk

Business Analyst

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

A Folyamat-, és projektmenedzsment területen szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgozunk, hogy üzleti és belső folyamatainkat, stratégiai projektjeinket teljes körűen támogassuk, azok az üzleti területek legnagyobb megelégedettségére valósuljanak meg. Összetartó csapatként ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást, és kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatos tanulásra, személyes fejlődésre.

Feladataid lesznek

  • Üzleti tevékenységhez kapcsolódó folyamatok felügyelete, felmerült fejlesztési igények összegyűjtése, szintetizálása, követelmények megfogalmazása az informatikai terület részére;
  • Folyamatok kidolgozásakor az érintett szakterületekkel való hatékony konzultáció és együttműködés;
  • Vállalati stratégiai projektekben való aktív közreműködés;
  • Új termék bevezetésével párhuzamosan az üzleti folyamatok kidolgozása, specifikációk elkészítése, tesztelése;
  • Új folyamat bevezetésekor a folyamat intenzív ellenőrzése, javítása;
  • Meglévő üzleti folyamatok újragondolása, optimalizálása, az ezekhez kapcsolódó fejlesztések specifikációjának elkészítése, tesztelése;
  • Rendszeresen jelentkező, a változó ügyfél igényeknek megfelelő támogató folyamatok ellenőrzése, nyomon követése;
  • Követelményspecifikációk vagy User storyk elkészítése;
  • Sikeres folyamattesztek végrehajtása;
  • Új folyamatok sikeres bevezetése, élesítés.

Kit keresünk?

Egy önállóan dolgozni tudó, határozott és jó kommunikációs képességgel rendelkező kollégát keresünk, aki nyitott és tanulékony, és az alábbiakkal bír:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Gyakorlati tapasztalat (3-5 év) üzleti folyamatokhoz kapcsolódó (IT) fejlesztéseken, projekteken;
  • Alapszintű SQL ismeretek;
  • Aktív angol nyelvtudás (legalább középfok szinten);
  • Proaktív és nyitott személyiség;
  • Gyors tanulási hajlandóság és készség;
  • Hatékony munkavégzés csapatban és önállóan egyaránt;
  • Kapcsolatteremtő képesség;
  • Innovatív szemlélet;
  • Monotonitás-tűrés;
  • MS Office alkalmazások magabiztos használata;
  • Üzleti folyamatok iránti érdeklődés, optimalizálásra való törekvés.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • Iroda - megújult környezetben, jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító megújult Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.).
  • Rugalmasság - home office lehetőség heti rendszerességgel 2-3 nap (hibrid munkavégzés formájában). Kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Fejlődési lehetőség - belső képzések (We Learn, English week), és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.
  • Sport -és kikapcsolódás - ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Étkezés - ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - Szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Nagyvállalati környezetben szerzett gyakorlat;
  • Pénzintézeti/biztosítói szektorban szerzett tapasztalat.

Egyéb információk

Cégcsoportunk munkatársainak jelentős része jelenleg is otthon látja el feladatait, a visszatérést hibrid munkavégzés formájában valósítottuk meg, és az otthoni munkaállomás kialakításához eszközt és segítséget adunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Onboarding folyamatunkat teljesen átalakítottuk, új belépőink online ismerkedhetnek meg jobban cégcsoportunkkal és vezetőinkkel, saját területükön pedig a hibrid munkavégzésnek köszönhetően igény esetén személyesen is tudnak tanulni az irodai környezetben.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 2006
Pozíció pontos megnevezés: Business Analyst
Foglalkoztatás helye: 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
Szakterület: Elemzés
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Business Analyst