Alkalmazás menedzser digitalizációs területre

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Digitális Transzformációs területünk

Alkalmazás menedzser

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

Küldetésünk a digitális transzformáció!

Csapatunk feladata, hogy proaktívan, új ötleteket beépítve a vállalat „old school” folyamatait új, digitális megoldásokkal váltsuk ki, amelyek ezáltal gyorsabbá, transzparensebbé és hatékonyabbá válnak. 

Munkánk során azokat a digitalizációs és modernizációs lehetőségeket kutatjuk, amelyeket sikerrel tudunk alkalmazni.

Elemzéseket és döntéstámogató anyagokat készítünk, projekteket vezetünk jövőbe mutató fejlesztések megvalósítása érdekében. Hiszünk abban, hogy mindig van lehetőség a továbbfejlődésre.

Feladataid lesznek

  • A Generali webes és mobil értékesítés támogató alkalmazásai és keretrendszerük működésének teljes körű elsajátítása, üzleti oldali üzemeltetése és karbantartása, valamint az ehhez kapcsolódó fejlesztések specifikálása és képviselete
  • Felhasználói visszajelzések folyamatos gyűjtése, dokumentálása és elemzése, ezek alapján "simple & smart" funkciók tervezése és megvalósításuk teljes körű menedzselése
  • A támogató alkalmazásokhoz és a keretrendszerhez kapcsolódó szabályozások készítése, aktualizálása és karbantartása, aktív közreműködés az alkalmazásokat érintő auditokon
  • Folyamatos és proaktív hazai és nemzetközi konkurenciafigyelés és trendelemzés különös tekintettel az értékesítés támogatási szolgáltatásokat érintő innovációkra
  • Részvétel a menedzselt alkalmazásokat érintő projektekben, fejlesztésekben, a fejlesztések illesztése a keretrendszerbe
  • Kapcsolattartás a felhasználókkal, az üzleti és informatikai funkciófelelősökkel, folyamatfejlesztőkkel és a tartalomfelelősökkel
  • Tartalommenedzsment rendszer üzemeltetése, a rendszerrel kapcsolatos kommunikációs feladatok felügyelete, ellátása és szervezése
  • Részvétel a rendszerre vonatkozó oktatási anyagok és  szervezeti kommunikáció kialakításában, felhasználók irányítása és támogatása
  • A Generali webes és mobil értékesítés támogató alkalmazásai és keretrendszerük innovációja, a felhasználói élmény és a szolgáltatási minőség javítása

Kit keresünk?

Téged keresünk, ha

  • Felsőfokú szakirányú végzettséged van (közgáz/műszaki)
  • Érdeklődsz a digitális világ iránt és követed a webes és mobil trendeket
  • Gyakorlati tapasztalatod van tartalommenedzsment rendszerek használatában, működtetésében
  • Határozott és magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel (szóban/írásban)
  • Magas szinten használod az MS Office-t
  • Nyitott vagy az újdonságokra és a változásokra
  • Tudsz önállóan dolgozni, projektekben gondolkodni
  • Bírod a terhelést és a kihívásokat
  • El tudod adni magad és a gondolataidat
  • A problémamegoldás a hobbid és örökké kíváncsi vagy
  • Szeretnél tanulni és továbbfejlődni

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • Részt vehetsz egy piacvezető biztosító működésének digitális transzformációjában.
  • Folyamatos tanulási és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk multinacionális környezetben. 
  • Nyitott, befogadó csapat vár.
  • A járvány ideje alatt teljes home office lehetőség.
  • Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.).
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.
  • Biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret.
  • Rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Home office lehetőség heti rendszerességgel.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Pénzügyi, biztosítói tapasztalat
  • Multinacionális környezet ismerete
  • 4-5 év releváns szakmai tapasztalat projektmenedzsmentben

Egyéb információk

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
    a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.


Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetéskor minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

Pozíció adatai

Pozíció azonosító: 1512
Pozíció pontos megnevezés: Alkalmazás menedzser digitalizációs területre
Foglalkoztatás helye: Budapest
Szakterület: Rendszergazda
Szerződés típusa: Határozatlan
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Alkalmazás menedzser digitalizációs területre